söndag

2011-11-06 ☆ 22:02:57
Shit va trött jag är! Legat i sängen sedan vi kom hem från Borgvik, och det är faktiskt nååågra timmar sedan..
Kännde att jag bara vara tvungen att kika in här och förklara mig varför jag är så dålig på att uppdatera,förlåt! Har sagt det många gånger förut och jag säger det igen, jag är konstant trött och sliten. Jag kan sova hela dagrna men ändå är jag trött efetr bara någon timme igen. Ska verkligen börja skärpa mig och ta mina järntabletter, då kanske både den eviga tröttheten och den eviga huvudvärken försvinner? Vore inga fel om ni frågar mig!

Nej, nu ska vi käka äggmacka och sedan krypa ner i sängen igen.
Sleep tight!

Kommentarer
Postat av: ems

Kämpa på patrizia! Fullt förstårligt att du är trött, men du är mycket duktig och ansvarsfull. Ta hand om er :-)

2011-11-07 @ 00:54:22
URL: http://emmahartin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0