Sovmorgon.

2011-11-20 ☆ 10:07:15
Ja, som ni ser på rubriken har jag tagit en välbehövd sovmorgon idag. Detta pga att jag varit uppe och krånglat hela natten. Blött näsblod, haft svårt att sova, varit alldeles för varm för att ens kunnan somna om osv. Inte kul alls!

Idag kommer Morgan hit och ska sätta upp speglar & taklampor, äntligen! Daniel har inte haft tid för detta eftersom han jobbat varje dag sedan vi flyttade och kommer hem på kvällen när det redan är mörkt. Ikväll slipper vi i alla fall att sitta i mörktet (trots att det är otroligt mysigt vill vi faktiskt ha ljus i vårt hem). Får se var denna kvällen bär av. Jag och Daniel har faktiskt varit ihop i 5 år & 6 månader idag, länge va? Konstigt hur man kan tycka om en person så otroligt mycket efter alla dessa år!
-Älskling, du vet att du är BÄST och att jag ÄLSKAR DIG!

Nu ska jag fälla ihop soffan som Bex spenderat helgen i, sedan är det dax för ytterligare lite mer fixande här hemma. Nu väntas en vecka full av jobb och diskussioner.. Önska mig lycka till för guds skull!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0