Torsdag

2011-11-03 ☆ 06:32:38
Sitter och försöker få i mig te & smörgås, men det tar verkligen emot när jag måste käka så här tidigt.. Är super duper trött idag eftersom jag inte kunnat sova så mycket i natt. Har vritt & vänt mig precis hela natten! Varför är vissa nätter såhär? Tror jag tycker det är för varmt nu när alla fönster är stängda och ingen fresch luft cirkulerer i lägentehen. Kanske skulle trottsa kylan i natt och sova med en liten glipa i fönstret? Låter som en bra ide!

Nu sk jag strax sätta på mig kläder för att sedan vandra ner till jobbet, ett 3 tmmars pass står på schemat idag som vanligt på torsdagar. Efter detta ska dagen spenderas med Bex. Mysigt va?

Idag är det även "nya gravidvecka" dvs, jag har nu rullat in i v 22. Jag längtar alltid till torsdagar eftersom jag vet att varje torsdag är jag en vecka närmare slutet. Längtar så!

Ha en toppen dag så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0