torsdag

2011-11-10 ☆ 06:17:31

Ja, idag välkommnar jag den 23 graviditets veckan. Herregud så fort tiden går! Det är ca 19 veckor sedan jag fick reda på att jag var gravid. Tiden har verkligen rusat iväg. Mindre än 4 månader kvar till BF, längtar efter dig!

Som ni ser är jag uppe med tuppen idag, dvs jag vaknade av Daniels väckarklocka och kunde inte somna om. Skulle ändå upp vid 6:30 så mig spelar det ingen större roll. Nu har jag lite extra tid att sitta i soffan och mysa med en stor kopp te innan dagens arbetspass. Ryggen är mycket bättre idag, dock inte benen. Hoppas det släpper snart, det brukar aldrig hålla i sig så här länge annars.

Så fort jag slutar jobbet ska jag köpa fysta hallon, jordgubbar & grädde. Har varit extremt sugen på det sedan igår när jag satt i kassan och såg hur många som faktiskt köpte hallon. Jag brukar alltid alltid alltid ha hallon i frysen, men konstigt nog fanns det inga där nu. Typiskt eller hur?! Bara för jag är super sugen på det så finns det inga. Well, bara 4 timmar kvar tills jag slutar så jag överlever nog hihih!

Nej, nu ska jag kika runt lite innan det är dax för att hoppa i arbetskläderna (dvs mina mjukbyxor som jag införskaffat eftersom mina riktiga arbetsbyxor börjar bli liiite väl trånga och åtsittande)

Ha en toppen dag så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0