Torsdag

2011-11-10 ☆ 14:17:20
Just gjort mig i ordning (eller ja, iordning för mig nu för tiden är borstat nedsläppt hår och lite smink) Haha, fult det lät. Men ja, det är faktiskt sanningen. Provade att sätta på mig ett par jeans förut och dom satt verkligen sååå otroligt tight. De gick knappt på överhuvudtaget.. Men men, ska inte klaga allt för mycket på att lalla runt i mina slappisbyxorfrån H&M, de är otroligt sköna om jag ska vara ärlig!





Have a nice day!

Ps, har jag berättat att vi köpt barnvagn? En brio blev det, en super fin! Vi har även köpt en bilbarnstol och en åkpåse i samma märke. Bild kommer så fort vi flyttat och allt är uppplockat och iordning ställt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0