work work work

2011-11-21 ☆ 09:15:24
Sitter i soffan och käkar lite frukost, känner mig relativt utvilad för en gång skull. Jag och älsklingen var på vedugnen i stan igår och käkade. Dock kom vi båda överens om att betyget på maten endast blev 5/10, dvs inte speciellt gott alls. Efter detta åkte vi hem och myste ner oss i sängen och somnade som små lamm båda två. Underbart att somna när klockan just passerat 22:00. Speciellt för Daniel som jobbat hela helgen!

Börjar jobbet om ung 2 timmar. Innan jag börjar ska jag prata med min chef om vad som sades på sjukhuset i fredags, kan medge att jag är måttligt nervös! Hatar att behöva ta diskussioner..

Under kommade vecka har jag bestämmt mig att ta blodproverna som ska tas. Funderar att göra detta på torsdag eller fredag. Blir galen av att gå och tänka på det hela tiden. Det försvinner liksom inte ur min skalle.. Men jag måste lära mig att tänka om, att det inte är farligt, att det inte gör super ont och att det faktiskt är för bebisens bästa. Dock är en "fobi och en stark rädsla" väldigt svårt att tänka förbi och försöka göra om till något bra. Men, så är det i alla fall, jag har bestämmt mig. Jag MÅSTE ta proverna denna vecka så jag får det ur världen! Bra va?

Nu ska jag göra mig i ordning!
Ha en toppen dag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0