fredag

2011-10-14 ☆ 15:40:16

Började att sortera och rensa lite smått i garderoben, men efter 3 fulla säckar ångrade jag mig. Fyfan va mycket skit man har egentigen. Just nu har jag plockat ihop 1 full säck med enbart "festklänningar",  1 full säck med enbart sommar/party skor, 1 full säck med ytterkläder (dvs halsdukar, vantar, mössor, sockor.. You name it!) Alltså 3 säckar utöver våra vanliga kläder som vi använder dagligen. Herregud! Känner på mig att det kommer ta tid med garderoberna. Nu när vi flyttar ska jag verkligen rensa ur allt allt allt som jag/vi inte använder längre. Känns bara onödigt att dra med allt och packa upp det på nytt för att det sedan bara ska ligga där och skräpa.

Nu är jag i alla fall färdig med plockandet för idag. Nu ska jag bara damsuga så är jag faktiskt färdig med städandet med. Duktig va? Känns verkligen i ryggen att jag har stått i garderoben i över 1 timme.. Får bli en varm dusch och en go hårinpackning när jag är färdig! Perry, eller hur? Kan knappt vänta tills i kväll heller när jag ska göra tacofyllda paprikor, det ska bli såååå gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0