fredag

2011-10-07 ☆ 11:35:54
Nyligen hemkommen från Säffle där våran lilla Smulan blivit steriliserad. Jobbigt det är att se henne så "hängig" som hon är just nu efter narkosen. Stackars liten! Ska vara hemma hela dagen och mysa med henne, jag lovar!



Har handlat massa godis och andra mys-saker tills ikväll när IDOL är på tvn. Ska även göra potatisgratäng & ungsstektfläskfile senare. Men nu ska jag städa som en tok för att få det lite "fredagsfint" här hemma. Vill alltid ha det städat och snyggt men för mig är det extra vilktigt  att det är fint när det är helg och man är ledig. Det gör det alltid så mycket trevligare och mer trivsamt att mysa till det ordentligt om det är städat och snyggt! Håller ni med?


Kom även på att jag glömmde lägga upp bilder på det jag köpte igår, så här kommer det!

Stickad tröja med stor krage, jag är förälskad.

         

Samma som föregående, men såklart en annan färg.
         

Bas (lätt att mixa/bära med andra plagg till leggins)
          

Köpte även dop-paket till Loke som ska döpas i morgon men det har jag tyvärr inget kort på..
Nu ska jag sätta fart så jag får någonting gjort.
KISS AND LOVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0