lördag

2011-10-15 ☆ 14:13:10
Fick med mig 12 par strumpor och lite godis hem från marten, inte helt fel om ni frågar mig!

Har i alla fall gett mig på den andra garderoben nu. Denna gick lättare än klädgarderoben faktiskt, eftersom den till mesta dels innehöll ytterkläder och Daniels arbetskläder. Nu så är även den garderoben sorterad i olika kassar och lådor. Vill verkligen ha allt fixat och klart så det bara är att köra saker och färdiga lådor när den nya lägenheten är besiktad. På papper får vi inte den nya lägenheten förens 1 december, men enligt henne på kommunen kunde vi lika gärna få nyckeln redan 1 november när den nya lägenheten är besiktad och klar. Så som ni förstår är det ännu ganska oklart när vi flyttar. Men det blir under november månad någon gång, dvs ganska snart.

Igår kväll när jag och Daniel låg i soffan kännde jag som en "snärt från en fiskfena" i magen. Konstig beskrivning va? Vet ju liksom inte ens hur det känns att bli snärtad av en fisk egentligen.. Men jag kan tänka mig att det var ungefär samma känsla som den jag upplevde igår. Känndes bra faktiskt! Har inte känt någon spark än, men det dröjer nog inye länge till antar jag. Längtar faktiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0