onsdag

2011-10-19 ☆ 10:57:10
Tog en reäl sovmorgon idag, skönt! Har sovit hela natten ut i stort sett, bara vaknat någon enstaka gång. Känner mig super pigg och fresch nu, förutom huvudvärken då. Men, ska göra mig en stor kopp te och sedan hoppa in i duschen. Efter det kommer jag vara som en helt ny människa! :) Skönt att vakna glad & possitiv va?

Sedan klockan 14:00 står jobbet på schemat igen, ända tills 22:15 i kväll. Bäst att fixa någon stadig lunch innan jobbet eftersom jag inte har någon lunchrast på jobbet på onsdagar. Jobbigt va?!

Har även bokat biobiljetter till mig & tills på fredag, ska bli kul att komma ut lite. Speciellt att gå på bio, älskar verkligen det! Jag har alltid tyckt att bio är sjukt mysigt att gå på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0