onsdag

2011-10-05 ☆ 10:45:29
Ska strax hoppa in i duschen, känner mig inte så där super fresch... Sedan ska jag ta tag i tvätten, nu när allt är tvättat och rent återstår bara sorteringen (vilket är det tråkigaste) Har två fulla IKEA-kassar att vika, någon som vill byta med mig? Nej, antog nästan det! Efter detta ta det faktiskt dax för att fixa lite lunch så jag får mat i magen innan jag börjar jobbet 14:00. Hinner inte med att göra speciellt mycket på onsdagar, vilket det finns både för & nackdelar med. Visst är det skönt att veta att man inte har 20.000 saker att göra under dagen, men samtidigt är det gott att ha all den tiden om det verkligen skulle behövas någon dag.


Kan även passa på att berätta att idag är det pick 1 vecka kvar, underbart! Sooom vi har längtat!
Dvs, även en vecka kvar till nya designen kommer upp här på bloggen.

Just ja, är det någon som vet när Grums "marten" är?! Hör olika av alla! Är sjukt sugen på marten-godis!
MASSA KÄRLEK TILL ER I ALLA FALL! KISSSSS N LOVE /PATRIZIA JOHNNA TRYGG


underbara, älskade clementiner!






Kommentarer
Postat av: bex

grums marten är nästa lörda, :-)

ska jobba då på ica!



LOVE AND MISS U <3

2011-10-05 @ 20:57:03
URL: http://beatricetrygg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0