söndag

2011-10-02 ☆ 19:57:17
Just myst ner mig i soffan framför tvn, som dock ska visa Robert Gustafsson... Fyfan va jag tycker att han är dålig, fattar verkligen inte den sortens humor! Men, eftersom Daniel älskar han och skrattar sig blå till varje ord han säger så får jag plåga mig igenom den timmen i veckan som det går på tvn. Snäll flickvän jag är!

I morgon är det som valigt jobb som gäller igen. Men passet mellan 11-17:00 känns ändå bra, gillar det passet. Det går offtast fort och det är blandat med både kassa/spel, dvs det blir inte så långtråkigt. Sedan ska jag även ringa och boka tid för sterilisering för Smulan i morgon. Fy va jobbig hon är nu.. Hoppas på en tid redan under veckan!

Ha en toppen kväll!
KISS AND LOVE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0