tisdag

2011-10-25 ☆ 09:57:50
HURRA HURRA HURRA HURRA! Jag kan lägga upp bilder igen, finaly!
Vaknade för ungefär en timme sedan av att jag störtgrinade, drömmer mardrömmar näst in till varje dag. Speciellt nu när jag är super trött, små stressad och inte speciellt lugn. Måste verkligen lära mig att slappna av!

Måste bara skriva av mig lite nu på morgonen känner jag. Det är så här, jag hör flera kommentarer DAGLIGEN om hur sliten jag ser ut, om jag börjar bli sjuk, att jag ser lite "grå" ut, om jag sovit dåligt OSV. Ärligt talat, det är så jävla taskigt att säga så här till folk. Fine om jag själv säger att jag ser sliten och så ut, men man ska faktiskt inte behöva höra det från andra. Respekt kallas det! Jag vet att jag är trött och sliten, och att jag inte solat solarium på länge. Men vet ni varför? Jag hinner faktiskt inte! När jag inte är på jobbet är jag hemma och plockar in för flytten (som är beräknad om 2 veckor) eller så ligger jag faktiskt och vilar/sover. Jag är super trött på dagarna, vilket jag snart hoppas går över. THATS IT!

På lördag bär det i alla fall av till ullared med familjen, ska bli super kul att komma bort med alla en stund. Personligen ska jag köpa massa saker till nya lägenheten, även massa babysaker. Längtar! På tal om shopping så ska jag och Daniel kolla på ny soffa denna veckan med. Tror inte vår lilla skruttsoffa pallar med en flytt och sedan landa i nya lägenheten HEL. Nej, den har nog gjort sitt den.. Skönt tycker jag, älskar förnyelse!

Nu ska jag göra mig i ordning lite!
Ha en toppen dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0