lördag

2011-09-10 ☆ 08:55:16
Nu är älsklingen hemma igen, finaly! Nu väntar en vecka som hemmafru för Daniels del. Konstigt att man bara blir sjukskriven en vecka efter en operation tycker jag? Men men.. Nu är det i alla fall klart och redo för läkning!

Kvällen igår spenderades i soffan med mina två favoriter och massa god mat som Bex lagat. Underbar fredag! Kollade dock på världen sämsta film, herregud så dålig den var! Den handlade om en pojk som blev kidnappad som liten och levde med en psykopat/mördare/you name it! I vilket fall så blir den lilla pojken räddad efter 5 år men mördar sedan den som räddar honom och sedan den som kidnappat honom. Jätte konstig film med ett jätte konstigt slut. Den var till och med så dålig att jag inte ens mins namnet på filmen, inte illa va?

Idag ska jag jobba mellan 11-15, underbar pass va? Sedan ska jag städa och hoppas på att det finns en tvätttid så jag kan tvätta. Skulle inte vara så tokigt om det kunde finnas en tid i eftermiddag faktiskt! Sedan ska kvällens fördrivas genom att göra minsta möjliga. Ska verkligen njuta av en ledig kväll in i minsta sekund.

Nu ska jag fixa frukost och sedan väcka Bex.
Ha en toppen dag.
KISS AND LOVE PATRIZIA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0