onsdag

2011-09-28 ☆ 10:58:31

Sitter med min dagliga dos med clementiner, lika gott om alltid!
Idag står jobbet på schemat mellan 14-22:15. Hoppas dagen rullar på i snabb fart och funkar som den ska!

I morgon jobbar jag som ni kanske vet mitt kortpass, dvs 7:30-11:00. Sedan ska jag ner till jobbet en snabbsväng igen klockan 14:00 för att gå på ett möte. Efter detta är jag som jag sagt 10000 gånger lllledig! Så min lediga dag ska spenderas med min bästa vän, min syster! Solning, promenad, och bildtagning av bilder till min nya header står på schemat. Kommer bli en super bra dag! Efter detta är det såklart myskväll som gäller, sooooom vanligt eller vad säger ni? ;)

Nu ska jag städa lite och sedan ska jag fixa iodning lunch.
Skriver inte mer idag, utan i morgon kväll.
Ha en toppppen dag!

15 days left! <3


PS, MORGAN, OM DU LÄSER DETTA MÅSTE VI SNART BÖRJA PLANERA HUR DET BLIR MED SMÖRGÅSTÅRTAAAAAN!!!!!!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0