söndag

2011-09-04 ☆ 13:11:31
Just hemkommen efter att varit med Daniel till den tråkigaste affären som finns i hela världen , dvs biltema..
Nu ska jag slappa en liten stund innan det är dax att knalla ner till jobbet. Jobbar till 22:15, sedan är det sängen som gäller för min del. Har några riktiga mördarpass framför mig under kommande vecka.
Måndag: 10-22:15
Tisdag: 9-19:00
Onsdag 7:45-18:00
Torsdag: Ledig
Fredag: 14-20:15
Så som ni kanske förstår kommer inte jag ha speciellt mycket tid över under veckan för att göra annat. Men får faktiskt säga att det är lite lyxigt att jag har näsa helg ledig i alla fall. Känns toppen med tanke på att jag planerat en "hemmaspahelg" då om jag var ledig! Kommer bli great att avsluta nästa arbetsvecka med en sån helg.

Vad ska ni själva göra idag föresten? Kolla på IDOL? Köra på hederligt söndagsmysi soffan? GO GO GO!
Just ja! Jag har faktiskt tänkt att jag ska försöka ta tag i körkortet igen, skulle sitta ganska bra att ta det snart faktiskt. Så till veckan ska jag förmodligen om tid/ork finns börja plugga lite igen. Bra va?

Ha en toppen dag!
KISS AND LOVE

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0