söndag

2011-09-25 ☆ 16:38:10

Trött & sliten tjej? Jo tack.. Fyfan va jobbig denna arbetshelgen har varit! Min skalle känns helt tom och jag har verkligen sjukt ont i ryggen av den där förbannade kassa-stolen. Men men, nu jobbar jag bara 4 dagar till sedan är jag ledig fredag-söndg. Hur underbart lät inte det på en skala?


Nästa helg har vi faktiskt planerat att åka till bodaborg, kul va? Jag måste ju faktiskt passa på nu, kommer nog inte vara så super smidig om någon månad haha!


Just ja, kan berätta att fredagen var skit mysig. Maten var super god och det är verkligen ett jätte mysigt ställe. Om ni vill ut och käka någonting gott rekomenderar jag verkligen alfies! (köttets lustar är min favorit där hihi)
Nej, nu ska jag hoppa in i duschen innan det är dax för en slappis kväll hos C & R.
Ha det toppen! KISS AND LOVE

PS, till veckan ska vi börja med min nya design till bloggen. Spännande va?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0