tisdag

2011-09-13 ☆ 10:29:02
Min underbara saknade vän C.Sundling ringde mig klockan 8 i morse?! Piggast ever undrade hutrbullen om jag skulle med på en promenad, men svaret från mig blev ett snabbt NEJ. Hade aldrig orkat gå upp då. Knappt så jg orkar sitta upprätt nu. Känner mig piggare idag men ser värre ut än någonsin. Super kul detta tycker jag, notttt!
Ska krypa ner i sängen en stund till innan jag ska fixa i ordning lite lunch. Jobbar 15-22:15 idag, helt okej pass enligt mig! Hoppas lugnet som var i fredags håller i sig även i kväll i spelboa, är fortfarande lite nervös över stängningarna själv där.

Skriver mer sen.
Hade!


Kommentarer
Postat av: Linda

Det kommer gå superbra ska du se, klart du fixar stängning i spelboa inga som helst problem ;)

Ha en underbra dag, Kramar i massor!

2011-09-13 @ 13:42:38
URL: http://miiinis.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0