Tisdag

2011-09-20 ☆ 21:55:03
Dagen på jobbet var minst sagt stressig. SJUKT hur mycket folk det är som kommer till spelboa på dagarna. Hade säkert 30 pers i kö förut hela tiden i ung 2 timmar. Måttligt stressad man känner sig då måste jag säga! Tur att det lugnar sig den sista timmen i alla fall så man hinner fixa i ordning allt för stängning osv.

Nu ska jag kolla på tnv en stund innan det är dax att krypa ner i sängen med min älskling och våra små bebisar, dvs Skrutt&Mul. Är super trött idag så det ska verkligen bli skönt att krypa ner i sängen sen. MUMMMMS!
Vaknade runt 6:30 idag, inte så super kul med tanke på att jag har sovmorgon från jobbet på tisdagar. Visste på en gång att jag aldrig skulle kunna somna om så gick upp på en gång och myste ner mig i soffan med tända doftljus och lite frukt. PERRY START PÅ DAGEN! Man skulle verkligen börja varje dag som jag gjorde idag.

Idag är det 22 dagar kvar!!! Längtar såååå sjukt mycket! :)

KISS AND LOVE





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0