Måndag

2012-04-23 ☆ 17:12:54

Efter 2 promenader, 3 tvättmaskiner, och ett städat badrum är det nu soffläge som gäller. Nu är jag helt slut och kommer inte röra ett finger mer idag. Ska strax knäppa på massa avsnitt av förra veckans BB som jag missade/somnade ifrån och helt enkelt inte hade tid att kolla på. Daniel kommer inte hem än på några timmar. Han ska till en kompis och greja med deras bil som de ska tävla med till helgen. Jag har väll berättat att Daniel ska köra sin första folkrace tävling då? Självklart kommer jag och Tindra då vara på plats och hejjjja!

Som sagt, fortfarande ingen kamera, dvs ingen ny bild.
Nu är det mjukiskläder och mys som gäller!
Massa massa kärlek till er så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0