Torsdag

2012-04-19 ☆ 07:37:02

Idag bestämde sig Tindra för att vakna när pappa-Daniel gick till jobbet, suck! Jag fick då vakna varesig jag ville eller inte. Nu sitter jag här, klarvaken som aldrig förr medans Tindra lyckats somna om..

Idag ska i allafall jag & lillan till karlstad och shoppa. Som jag väntat! Tindra har ju som sagt växt ur nästan allt hon har, så hon behöver en hel del nytt. Även jag behöver köpa nya kläder. Jag har inte köpt någonting (läs mellan fingrarna) sedan jag blev med barn. Idag ska jag därför försöka hitta några byxor, lite nya tunikor, en vårjacka osv. Får se hur bra jag lyckas denna gången. Detta med att prova kläder i affärer är verkligen inte min grej.

Förövrigt så ska jag klippa mig till veckan. Ja, jag längtar faktiskt. Klippte mig endast 1 gång under hela min graviditet och hormonerna & färgningen har verkligen gjort sitt. Ska bli skönt att få bort de slitna topparna och få en frisyr igen.

Nu hör jag att Tindra börjar vakna igen så bästa att hämta henne så hon får ligga i sitt älskade babygym en stund. Ha en super fin dag! Uppdaterar såklart när vi kommer hem från karlstad med bilder på inköpen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0