25 days left!

2012-02-11 ☆ 11:50:46
Nedräkningen pågår fortfarande! 25 ynka dagar kvarstår innan vi för sörsta gången får se vår lilla dotter. kanske färre, kanske fler, men det är ändå otroligt kort tid kvar. Av en tid på 280 dagar som graviditeten varar har dagarna verkligen r-u-s-a-t iväg. Det är inte längesedan Bea kom hem med ett graviditetstest som jag gick in på toaletten och gjorde innan jag skulle iväg och jobba. Testerna visade possitivt och jag fick för första gången bekräftat att jag skulle bli mamma. I början kändes allt så långt bort, 9 månader är trots allt en ganska lång tid. Men nu på slutet funderar jag på vart månaderna-veckorna-dagarna har tagit vägen. Hur har tiden kunnat gå så fort? Snart snart snart snart snart är hon äntligen här, vår alldeles egna lilla underbara dotter! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0