27 days!

2012-02-09 ☆ 18:30:20

Rubriken talar faktiskt för sig själv. Idag är det endast 27 dagar kvar och nedräkningen här hemma pågår för fullt. Denna vecka SKA väskorna packas och alla saker ska göras i ordning. Jag föddes faktiskt i denna vecka, vilket känns lite spännande om jag ska vara ärlig! Jag funderar hela tiden på vad jag kan greja och fixa med här hemma för att göra det extra mysigt och säkert för vår kommande familjmedlem. Något förslag, allt uppskattas!?

-När packade ni era väskor?
-Fick ni ert första barn tidigare eller senare än BF datumet?

PUSS SÅ LÄNGE! :)


Kommentarer
Postat av: Sara

Oj, spännande att vara så nära nu!

Min plutt kom i 37+2 !

Hade bara slö packat väskan så jag råder dig att göra de nu! =)

För när vattnet hade gått var jag lite för snurrig för att tänka...=)



Med vänlig hälsning, Sara

2012-02-09 @ 22:25:44
URL: http://jespersmammasara.blogspot.com/
Postat av: Emelie

2012-02-09 @ 23:12:40
Postat av: Emelie

Vår skrutt kom i 37+5 blev ju dock igång satt då jag kom in med 164/109 i blodtryck. Trevlig havandeskapsförgiftning.



Men jag hade packat väskan redan v.35 då vi syskon kom tidigare allihopa. Kände dock på mig att Theo skulle komma till oss tidigare än beräknat.



Kan verkligen rekommendera att plocka med något att äta, blev inte erbjuden något på förlossningen. Och ta med druvsocker, de va en räddande ängel för mig. Och fråga om du får bada, om de hinns med vill säga. De va verkligen skönt, och lust gasen. De va de enda jag använde, hann inte få så mycket mer innan de va dax att krysta.



Lycka till ;)

2012-02-09 @ 23:18:18
URL: http://frokentipsar.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0