Booring

2012-02-13 ☆ 16:34:37
Förlåt att jag bloggat så dåligt idag, men jag har absolut ingenting alls att skriva om?! Dagarna börjar verkligen gå sjukt sakta och jag väntar som aldrig förr på vad som komma skall.. Idag är det 23 dagar kvar, vilket jag verkligen hoppas ska gå fortare än någonsin. Jag vill ha ut vår lilla bebis nu så jag har någon att ligga och mysa med på dagarna! Längtar efter barnvagnspromenader, allt mys, all utveckning samt känslan av att verkligen behöva ta hand om någon. SNÄLLA GUD, GÖR SÅ TIDEN GÅR LIIIITE FORTARE!

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Sista tiden går alltid så sjukt långsamt... hoppas verkligen du slipper gå över tiden. Lycka till! ( ta förresten chansen att vara med och tävla om ett babypaket från Allt För Kidz på min blogg )

2012-02-13 @ 19:27:09
URL: http://vintagemamman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0