Bra dag!

2012-02-24 ☆ 13:49:07

Ingela har varit här och tjatat en stund, jag har fått lunch i magen, nu ska jag helg-städa! Älskar när det är fint och städat på fredags eftermiddagrna så man slipper tänka på allt som har med städning att göra under helgerna. När detta är klart ska jag lägga mig i badet med en ansiktsmask & hårinpackning en stund innan jag sedan ska börja med dagen middag. Idag ska jag göra ugnstekt fläskfile & hasselbakspotatis. Gott va?! Kvällen kommer förmodligen som vanligt spenderas i soffan framför tv4 och dess program. Postkodsmiljonären & The voice Sverige är lite av en tradition här hemma på fredagar. Inte för något av programmen är speciellt bra, men det blir ändå att man kollar på dom. Sedan har det nog mycket att göra med att vi inte har några kanaler!! Jag har försökt och försökt i flera veckor nu att skaffa något kanalpaket, men jag fattar verkligen inte hur man ska göra! Till veckan ska jag ringa GHAB och höra vad dom har att erbjuda. Börjar bli liiite långtråkigt att inte ha någonting att kolla på under dagarna. Vad ska ni sjävla göra idag? Festa, myskväll?
Bästa jag sätter fart så jag får någonting gjort innan jag ska ner till åsfjärden och hälsa B välkommen hem!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0