På G!

2012-02-05 ☆ 14:21:03
Jag håller på för fullt här hemma med städning, gardinbyten, möblering osv. Tror mina 2 dagar med mycket sömn gett mig en hel del överenergi, vilket jag verkligen inte klagar på! Idag är det sovrummet som står i centrum, vilket det aldrig annars brukar göra. Lillans säng har nu flyttats in i vårt rum och ställts på sin rätta plats. Känns super konstigt att se en liten spjälsäng där inne, ler varje gång jag kollar mot den. Om 1 månad ligger det faktiskt en liten bebis där i!
Nu till veckan har jag varit gravid i 36 hela veckor och trillar sakta men säkert in i vecka 37. Börjar konstigt nog känna mig lite stressad över allt, fråga mig inte varför! Ska i alla fall försöka fixa klart allt här hemma till veckan. Ni vet, saker som fylla upp skötbordet, tvätta sängkläder&kläder, göra klart väskorna som ska med till förlossningen, göra i ordning sängen, gå igenom vad vi har och inte OSV OSV. Det är faktiskt en hel del att tänka på.

Nej, skulle egentligen bara ta en kort paus för att käka pasta&kötbullar så bäst att jag sätter fart igen så jag inte blir trött innan det är färdigt här hemma! :)

PUSS SÅ LÄNGE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0