Shopping som lett till onda fötter!

2012-02-06 ☆ 20:37:36
Varit i stan nästan hela dagen, vilket verkligen känns i fötterna!

Vi fick med oss ungefär det som var planerat hem, bla basdelen till bilbarnstolen, mjukisbyxor, en tröja, lite bebiskläder osv. Det känns verkligen jätte skönt att allt börjar fixa sig nu och bli i sin rätta ordning. Jag känner mig som sagt lite stressad och för tillfället. Jag antar att jag inte riktigt fattat att vi faktiskt har en liten bebis här hemma innom en månad? Jag är så otroligt förväntansfull!

Basdelsen orkar jag inte plocka upp ur kartongen men det är en helt vanlig BRIO-basdel.
Här är i alla fall bilder på resterande saker som införskaffats under dagen!








Nu ska jag lägga mig i badet, sedan är det soffläge som gäller under resten av kvällen!
Ps, det är verkligen super kul att så många läser! :)

PUSSSS SÅ LÄNGE

Kommentarer
Postat av: Sandra Nielsen

Hej Patrizia

!

Jag heter Sandra och jag jobbar som researcher på Fråga Olle-dokumentären som sänds på kanal 5. Jag skulle gärna vilja komma i kontakt med dig.



Hör av dig till mig på [email protected] så berättar jag vad jag vill!



Vänligen /Sandra

2012-02-07 @ 11:02:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0