shopping

2012-02-06 ☆ 11:21:42
Nu ska röjja upp här hemma innan jag ska börja göra mig i ordning för dagens tripp till karlstad. Kom på att jag måste införskaffa en ny mjukisdress & lite nya underkläder, vilket jag tänkte göra innan Daniel slutar jobbet så han slipper allt mitt tjat inne på bergvik. Jag är rent ut sagt förjävlig för tillfället när det gäller kläder osv. Jag tycker att allt är fult och att ingenting passar, inte kul alls!

Ha en toppen dag så länge så skriver jag i kväll och lägger upp inköpen! :)
Massa massa massa kärlek /P


Kommentarer
Postat av: Josefin

vi är beräknade till 9e så två dagar efter dig då :)

håller med dig om att man inte känner sig så fin i några kläder just nu, och man vill helst bara ha mjukiskläder på sig :)

2012-02-06 @ 14:26:05
URL: http://blivandemamma.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0