Soffhäng hela dagen/kvällen

2012-02-19 ☆ 12:59:54

Ligger nerbäddad i soffan och kollar på solsidan. Funderar på om vi ska orka laga mat eller om det faktiskt får bli pizza idag. Orken för varken matlagning eller städning finns faktiskt inte just nu. Jag har i alla fall tagit panodil så jag blir förhoppningsvis lite piggare sedan! :)

Planer för idag finns alltså inte på världskartan! Soffläge hela dagen/kvällen för att se till att inte få den riktiga influensan som Daniel haft. Känner mig än så länge bara lite "risig", som tur är. Jag har verkligen inte tid att bli sjuk nu när allt börjar närma sig, när Bea snart kommer hem, när lägenheten ska storstädas osv osv..

Skriver mer senare, ha det toppen så länge!
PUSS&KRAAM

(bild från förra året när jag låg hemma i influensa)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0