sovtime

2012-02-05 ☆ 22:34:56
Just kollat på en super gammal Beckfilm (Stockholm maraton) då vi kollade på Wallanderfilmen som just nu rullar på tv4 för några dagar sedan. Otur va? Wallander börjar ju bli lite av en tradition hemma hos oss på söndagar! Daniel ligger i alla fall redan och sover, som vanligt.. Han somnar alltid jätte tidigt i soffan medans jag är som allra piggast när klockan börjar dra iväg. Men för att försöka så gott jag kan ska jag hoppa ner i sängen nu och önska att jag kan somna i skaplig tid idag med. Skulle verkligen vara super skönt!


För att få bort "julstuket" som fanns i sovrummet fick de röda gardinerna
helt enkelt åka ner och istället sattes gräddvita enkla gardiner upp.


Gaveln på lillans säng som jag gjort i ordning, snyggt va? Sängen
är annars helvit och köpt på IKEA!


Lillans säng står nu mera på sin rätta plats, tätt in till de blivande
otroligt förväntansfulla föräldrarna!



Sleep tight!
Love /Patrizia




Kommentarer
Postat av: Amanda

Gud så mysigt! Önskar er all lycka. Jag vet att du kommer fixa det här hur bra som helst Patrizia!! :-)<3

2012-02-06 @ 09:33:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0