The Vocie Sverige

2012-02-03 ☆ 20:38:06
Sitter och kollar på The voice Sverige, som förövrigt är ganska dåligt enligt mig. Idol var mycket bättre, trots att det blev dåligare och dåligare för varje år som gick. Men men, är det fredag så är det! Självklart är både chips, dipp & hallonsoda framdukat och duftljusen är tända. Mysfaktorn är alltså relativt hög.

I morgon planeras som jag skrev tidigare idag en "sova ut dag". Jag måste verkligen försöka sova länge i morgon och låta kroppen vila. Har sovit max 7-8 timmar på 2 dagar, vilket är helt sjukt. Så fort Daniel åker i morgon ska jag öppna fönstret i sovrummet och breda ut mig över hela sängen, vilket jag verkligen älskar att göra! Vad ska ni själva göra i morgon föresten? :)

Ni får i alla fall ha en super bra kväll!
Nu ska jag mysa vidare. PUSS PUSS

Kommentarer
Postat av: Izabella

Jag planerar att föda barn i morgon/i natt! :-D

2012-02-03 @ 22:19:35
URL: http://izabelladanngren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0