2012

2012-01-01 ☆ 17:27:50
Förlåt att jag inte bloggat på några dagar, men jag har som ni vet varit i kungshamn över helgen. Vi har haft en toppen helg med mycket skratt och fina minnen. Gårdagen bestod av mat, spel, fyverkerier osv. En perfekt dag/kväll med andra ord. Raketerna sköt vi på 12 slaget vid hamnen med alla andra glada människor som välkommnade det nya året. Det var verkligen super fint att se vattnet och bergen lysa upp i alla möjliga olika färger av alla raketer som sköts upp i luften. Stort tack till er som var med för en toppen helg! I sommar ska det göras om med ytterliga 2 personer (både jag & Daniel samt Johanna & tobbe har ju fått barn innan dess,mysigt!)

Tyvärr blev inte många bilder tagna under helgen då kameran inte var prio 1 hela tiden.










Nu ska vi packa upp lite saker innan jag ska slänga mig i badet med hårinpackning & ansiktsmask. Hade ganska mycket smink igår, vilket det verkligen märks att jag inte längre är van att ha. Så nu får facet styras upp med en ansiktsmask av vitchoklad, underbart! Sedan står faktiskt soffmys på schemat heeeela kvällen lång. Om jag ska vara ärlig ska det bli RIKTIGT SKÖNT att sova i vår egna säng idag, har faktiskt saknat den såå mycket!

STORT TACK TILL BEX SOM TAGIT HAND OM VÅRA SMÅ BEBISAR UNDER HELGEN (skrutten&smulan)!
OCH STORT TACK TILL ER FATTIGA MÄNNISKOR SOM SNOTT VÅR DÖRRSKYLT I NATT, STOR PUSS!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0