5 helger kvar

2012-01-26 ☆ 18:26:15
Det slog mig precis att jag och Daniel endast har 5 helger kvar, sedan är faktiskt lillan beräknad att vara här! :)
Jag vet 1 som längtar efter att få ligga i soffan hela dagarna och kolla på Nalle Puh och alla andra barnfilmer. (Känner du dig träffad Daniel?) Kan lova er att mysfaktorn här hemma kommer ligga på TOPP dygnet runt!


Nu väntar jag på att Daniel ska komma hem eftersom vi ska iväg till ICA och handla. Vi handlade aldrig mat i stan igår eftersom det blev så sent efter vi varit på barnens hus osv. Vi kände nog båda två att kylskåpet lika gärna kunde fyllas upp idag i stället. Sedan står i alla fall filmkväll med Elena på schemat. Vi laddade ner en film här om dagen som inte fungerade då, men nu är den fixad och klar! Kvällen blir alltså lugn (som vanligt).

Helgens planer då? I morgon väntar en hemmakväll i soffan framför tv4. Daniel har bestämmt sig för att gå upp tidigt på lördag då han ska greja med sin bil innan han för första gången i år ska ut och sladda på isen. Killar killar killar... Har inte riktigt bestämmt mig för om jag ska med till Borgvik eller inte då. Det beror helt på hur mycket jag får sova under natten för lillan som älskar att hålla mig vaken genom nattgymnastik i magen. Egentligen borde jag nog öveväga att hänga med då med tanke på att det är näst sista gången jag hinner träffa B innan hon åker. Dock vet jag hur kort/sur/tvär osv jag blir när jag inte sovit, vilket inte är kul för någon. Men men, det beror helt och hållet på! :) 

Nu ska jag ringa D!
Ha en toppen kväll.
MASSA MASSA KÄRLEK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0