Borgvik

2012-01-10 ☆ 13:03:11
Har hälsat på morfar & varit hos mamma idag. Jag är precis hemkommen så sitter nu och väntar på bex så vi kan dra igång ett skip-bo race! Innan hon kommer ska jag dra över golven med både dammsugaren & skurmoppen så det blir gjort idag. Under kvällen kommer vi förmodligen sitta bänkade framför 5:de Harry Potter filmen med lite morötter och dipp! Bra kväll va?

Försäkringskassan ringde mig förut och bekräftade min ansökan om föräldrapenning. Så nu är allt klart och godkännt så bebisen är mer än välkommen! Jag hade aldrig kunnat tänka mig att det skulle vara så mycket papper hit och dit i början av min graviditet. Men jag fick så jag teg när jag först nu, 8 veckor innan BF är färdig med alla papper osv.

Nu ska jag rycka tag i dammsugaren!
PUSS SÅ LÄNGE

Bild från sommaren innan studentbalen, underbar dag, underbar kväll, underbart minne!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0