Done!

2012-01-11 ☆ 15:06:06

Nu har jag fixat klart med tvätten, strykt & bytt gardiner, hängt upp lite på väggarna, varit ute på en promenad osv. Jag har hunnit med otroligt mycket idag ändå, jag som sa att jag skulle ha en slappardag.. Men nu har jag ju den kvar tills i morgon i stället, underbart! Ska strax byta om och plocka fram pappren som ska med till barnmorskan, sedan fattas bara Daniel så kan vi faktiskt gå dit sedan.

Ja, Skrutten gillar att vara med på bild..


Tavlorna sitter faktiskt inte så snett som det ser ut, det är förmodligen
bara jag som är världelös på att ta bilden så den blir rättvis.


Har även hunnit med en snabb fika med mamma.



PUSS SÅ LÄNGE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0