Förlossningskurs/shopping

2012-01-09 ☆ 20:24:38
Precis kommit hem från karlstad där vi varit på förlossningskurs på centralsjukhuset. Måste säga att kursen var jätte intressant och bra! Dom förklarade noga hur förlossningen går till och dess olika "faser" Det var jätte bra att kursen var inne på centralsjukhuset så vi fick se varit förlossningen ligger så vi vet vart vi ska ta vägen när det väl är dax!

Har även varit på Bergvik en sväng tidigare under dagen. Fick med mig lite bebis grejer, en spikmatta, handdukar, skip-bo samt en hylla till alla smycken, smink, hårsaker OSV. Mycket välbehövligt då mitt otroligt stökiga sminkbord kunde städas undan! Nu är det ordning och reda igen (för en liten stund i alla fall)

Nappar, nappflaska och "napphållare"


Skip-bo (världens roligaste kortspel)


Handdukar


Hyllan och spikmattan har jag dock inte orkat packa upp än så bilder kommer lite senare.
Nu ska jag sätta mig och kolla runt på nätet efter en overol till lillan. Har verkligen letat överallt idag men helt utan resultat. Vi köpte en overol tidigare under hösten. Dock var den såklart felmärkt och den rätta storleken var 64, vilket absolut inte kommer passa de under de första månaderna som är som kallast!!

Ha en toppen kväll!
MASSA MASSA KÄRLEK /P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0