Längtan

2012-01-30 ☆ 22:38:56
Att ha något sådant som jag har att längta till är helt otroligt. Man känner verkligen varje dag hur man kommer ett steg närmare och hur tiden rusar iväg. Nu har jag varit gravid i 243 dagar, vilket är en otroligt lång tid. Men endast 37 dagar kvar till BF sitter jag här hemma och tänker att nu är vi snart föräldrar. Snart är det jag och Daniel som har ansvar för vår egna lilla bebis. Vi ska älska och ta hand om henne under resten av våra liv. Det känns så overkligt att detta faktiskt händer, att vi faktiskt fått denna turen att snart ha ett litet barn. Jag tänker varje dag på hur dagarna från och med om en dryg månad kommer se ut. Vad vi kommer göra på dagarna, hur hon kommer se ut, vem hon kommer vara lik och hur det kommer kännas att vara en mamma. Jag tänker offta på hur första mötet kommer vara. Jag vet att jag kommer vara världens stoltaste person och lyckligast i hela världen. Men mer då, hur kommer det kännas, vad kommer jag säga, hur kommer det kännas att hålla i vår egna lilla bebis? Just nu vill jag bara att dagarna ska R-U-S-A iväg, så som dom gjorde mellan v 5-20. Det första jag gör på morgonen nu för tiden är att tänka, hur många dagar är det kvar idag? Vilken vecka är jag i? Som ni kanske förstår är det verkligen en otrolig sak att räkna ner till. Jag kan inte göra annat än säga, fyfan va jag längtar! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0