Magiskt vatten

2012-01-03 ☆ 16:29:07
Som vanligt mår jag nu redan mycket bättre efter en stund i duschen. Har alltid vetat att det är magiskt vatten där som får en att må mycket bättre hihi! Slocknade en stund i soffan efter jag kollat på en av världens bästa filmer (Breakning dawn), herregud så bra den är!

Nu väntar jag på att Daniel ska komma hem så vi kan börja med middagen som vi idag bestämmt att vi ska fixa ihop. Baconlindad kycklingfile med vitlöksbonjour står på dagens meny. Vi har pratat på att vi skulle försöka oss på detta ända sedan vi var hos Tomas&Sandra på middag för ett tag sedan. Vi får hoppas på ett bra resultat!

Gud va jag saknar solen & värmen! Gud va jag älskar miin Daniel!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0