Nybadad!

2012-01-18 ☆ 20:40:40
Just klivit upp ur ett rykande hett bad, skönt som tusan!

Har inte haft lust att blogga överhuvudtaget idag, vilket inte är speciellt vanligt från min sida. Jag brukar annars älska att blogga om alla 1000 tankar & funderingar som snurrar runt i min skalle. Vet inte vad felet är idag?!
Kvällen kommer i alla fall spenderas exakt som vanligt. I soffan framför någon bra film med min underbara pojkvän och våra mysiga små katter. Vi ska även hämta B sedan när hon stängt på jobbet. På måndag är det prick 1 vecka kvar tills hon åker, jobbigt nog.. Vet inte hur jag ska klara mig? Vi ses liksom flera gånger i veckan och pratar näst intill varje dag! Så åter igen, tack gode Gud för internet & mobiltelefoner! Jag älskar dig!

Ha en underbar kväll.
Massa kärlek /Patrizia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0