Rastlös

2012-01-17 ☆ 17:58:34

Jag fattar verkligen inte hur folk orkar gå hemma hela dagarna. Jag har varit sjukskriven i ca 2 veckor nu och jag klättrar redan på väggarna! Visst, jag sover längre på mornarna och ibland på dagarna eftersom jag inte klarar av att sova på nätterna när bebisen är som piggast. Men annars då? Städa, tvätta, sortera kläder, byta gardiner osv är gjort på bara någon/några timmar. Sedan sitter man där igen och rullar tummarna. Jag längtar verkligen tills lillan kommer ut så jag får någon att pyssla om och hitta på saker med. Visst att de sover näst in till dygnet runt när de är nyfödda, men det blir ändå en helt annan sak.
Måste ju erkänna att jag längtar efter mysiga barnvagnspromenader & babybad OSV! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0