Shopping

2012-01-25 ☆ 20:56:28

Jag har varit i stan nästan hela dagen, så ni kan ju gissa hur trött jag är på en skala? Eftersom jag avklarat hela 34 graviditetsveckor i morgon och glider in i min 35:de vecka börjar vi faktiskt känna att vi vill fixa klart allt nu. Det känns som vi har handlat saker sedan vecka 18 när ultraljudet gjordes, men ännu finns det saker kvar att köpa. Eller ja, efter idag finns det faktiskt inte så mycket kvar att köpa. Tack gode Gud!

Lådor till skötbordet


Teddyfilt


Jag kunde faktiskt inte motså detta, sååååå gulligt!



Avgjutning till magen



BB-väska (som ska packas i ordning om någon/några veckor)


Avskedspresent till Bex


På tal om "magavgjutningen", är det någon som vet i vilken vecka man brukar göra den? Jag tycker det känns ganska ovärt att göra nu när jag ändå inte är sådär super stor? Om den är någon som gjort en sådan tidigare kan ni gärna skriva när & om det var svårt att få till den bra! :)

Var även förbi barnens hus och hämtade ut vår babybox som alla gravida får hämta ut helt gratis. Om ni är intresserade kan ni gå in på www.barnenshus.se och göra er beställning där! I den fanns bla en blöjhink, napp, flaska, blöjprover, tidningar och lite reklam. Super bra saker som verkligen kommer komma till användning!



Nu ska jag hoppa in i duschen och göra mig i ordning för kvällen. Ha en fortsatt super bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0