sovmorgon

2012-01-11 ☆ 10:24:02
Jag har just precis klivit upp ut sägen. Hade super svårt att somna i natt så fick bli några timmars extra sömn nu på morgonen i stället. Har ont i huvudet idag igen, vilket jag hade igår med. Får hoppas att det släpper sedan när jag varit ute på en promenad i det fina vädret. Förövrigt så har jag inga speciella planer för dagen. Jag ska sortera och vika tvätten som vi tvättade igår men, thats it. Ser ut att bli en riktigt slappis dag för min del!

Morgondagens planer är ett barnmorskebesök, vilket jag verkligen ser fram emot. Det är faktiskt lika mysigt varje gång man ligger där i sängen och lyssnar på bebisens hjärta. Som vi längtar efter vår lilla skatt! 
Idag har jag försten gjort 80% av graviditeten, dvs 224/280 dagar! Tror nog att både jag & Daniel faktiskt börjar fatta att det inte är länge kvar. Inte ens 2 månader, vilket är super kort! Måste erkänna att jag börjar bli lite nervös, men på ett bra sätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0