sovmorgon

2012-01-03 ☆ 10:40:38
Idag fick det bli en sovmorgon för min del då jag hade otroligt svårt att somna i natt. Magen värkte som aldrig förr och jag trodde verkligen att nu, nu händer det något. Men icke sa nicke, antar att det bara var en kraftig sammandragning eller liknande. Idag är jag pigg & allertigen! Ska strax göra mig i ordning ta tag i lite saker här hemma. Sedan har jag tänkt mig ut på en promenad i kylan, mysigt! Skulle vilja gå till badhuset, dock är min bikini på tok för liten så jag måste köpa en ny innan jag ska hoppa ner i vattnet igen. BOORING!

Idag ska jag även börja städa bort julen och göra plats för lite nya saker som ska upp i fönsten osv. Förnyelse är det bästa som finns! Ha det toppen så länge, nu ska jag rycka tag i mig själv innan jag blir trött igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0