4 månader ren lycka!

2012-07-01 ☆ 11:15:33
Mamma & pappas fina stora tjej!
 
Idag är en speciell dag, idag är det Tindras 4 månaders dag. Jag har sagt det förut och jag säger det igen, vart har tiden tagit vägen? vår lilla tjej har blivit så stor och duktig på mycket. Idag smakade hon på gröt för första gången, vilket gick helt okej faktiskt. Det var långt ifrån lika gott som banan, men det fungerade! Tindra har verkligen förändrat allt, så klart till det mycket bättre. Trodde aldrig att det skulle vara så här roligt och mysigt att vara mamma, men det är det verkligen. Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva, orden räcker inte till för att beskriva min kärlek till vår prinsessa. Hon är helt otrolig, oslagbar & bäst på alla sätt och vis.
Tindra, mamma älskar dig mest av allt i hela vida världen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0