Dop

2012-07-07 ☆ 12:04:32
Hejsan godingar!
 
Här hemma ligger min lilla familj och sover. Älsklingen har migrän & Tindra bestämmde sig för en förmiddagslur! Själv gick jag upp klockan 9 och satte mig då direkt på cykeln och cyklade 5 km innan jag började med tvätten. 2 maskiner är nu klara, dvs endast 1 kvar. Om några timmar bär det av på dop för lilla Stella, mysigt! Sedan kommer resten av kvällen spederas med syrran!
 
Och för er som är nyfikna hur min "skötsamma-vecka" har gått så kan jag stolt säga att den gått helt perfekt! Motionerat, cyklat, ätit nyttigt & INGET GODIS! Är super nöjd över mig själv faktiskt. För att vara ärlig så har det inte ens varit jobbigt. KICKSTART, NU ÄR JAG PÅ G! Men, idag är det en "ät vad du vill dag" så idag ska det mysas till ordentligt!
 
Så här ska lillan se ut på dopet idag!
Kommer bli supergullig! Sjävklart kommer bild senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0