Dopbild

2012-07-16 ☆ 20:50:00
Bild från dopet, på vår underbara lilla Tindra!
 
 
Dagen har för det mesta spenderats hemma. Har inte gjort någonting speciellt alls faktiskt?! Tog med mig Tindra och gick på en långpromenad i det fina/varma vädret förut, vilket va super skönt. Sedan har vi bara slappat & umgåst hela dagen, jag och min lilla familj.
 
Nu blir det soffhäng & kvällsmat framför tvn. Ska även ta några km på cykeln innan jag ska hoppa i säng sedan. Duktig tjej va?
 
I morgon ska vi till BVC, äntligen! Ska bli kul att se lillans längd och vikt. Sist vi var där, dvs för en dryg månad sedan vägde hon ca 6500g. Nu ligger hon förmodligen på 7500-8000g, vår lilla tjej växer så det knakar! Nu mera används storlek 74!!! Gud så fort det gått, Tindra som var så liten och ynklig när hon föddes hihi :) Uppdaterar SJÄLVKLART efteråt!
 
 

Kommentarer
Postat av: beatrice - mamma till William

Åh visst går tiden fort, för fort ju! Vilken underbar liten tjej du har :)

Svar: Ja verkligen!! fattar inte vart dagarna tar vägen haha :) ja visst är hon, tack så mycket :)
patrizia trygg

2012-07-16 @ 22:00:48
URL: http://beaks.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0