Resultat eller inte, avgör ni!

2012-07-19 ☆ 21:25:27
Som ni kanske vet gick jag upp 17 kg under graviditeten. Ja, ni läste rätt, 17 kg + på min kropp. Dessa kg samt allt som numera är löst på kroppen försöker jag fixa till. Alla extra kilo är borta, men klart som fan är kroppen "lösare" än förut. Tack gode gud kom jag på att vi hade en motioncykel i förådet som jag tvingade Daniel att bära upp den 1/7 (dvs, 19 dagar sedan) Sedan den dagen har jag verkligen verkligen verkligen försökt averka några km varje dag.
 
1/7-2012
 
19/7-2012
 
Keep up the good work, right?!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Linda

Klart att det syns resultat, det är ju inget att snacka om. Jättebra jobbat gumman.

Kramar i massor

Svar: Men va go du är! tack :) kramisss
patrizia trygg

2012-07-20 @ 08:53:34
URL: http://miiinis.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0