Stan-Borgvik-3 generationer

2012-07-14 ☆ 20:04:05
Min lilla bebis sover & min underbara pojkvän är ute på grabbkväll!
I kväll är det jag, tvn & godis-skålen som gäller.
 
Dagen har i alla fall till mesta dels spenderats med min underbara mamma. Jag, Tindra & mamma har varit i stan, ätit gott & fikat gott. Haft en toppen dag, en mycket efterlängtad dag. Det är verkligen inte offta man lyckas ha mamma för sig själv inte. Tack för idag, love you!
 
Efter stan åkte vi till Borgvik och jag gick av för att "kolla på motordagen". Mycket folk, mycket bilar, hög ljudnivå mn otroligt skönt att komma ut bland folk lite! Efter några timmar nere i Borgvik åkte vi hem till mamma en stund innan hon sedan körde hem mig och lilla prinsessan.
 
Väl hemma blev det lite bus & hand&fotavtryck i färg i Tindras "boken om mig". När det var färdigt käkade Tindra kvällsmat och sedan somnade hon. Nu ska jag plocka i ordning lite här hemma innan jag sedan ska mysa ner mig framför någon bra film! Ha en toppen kväll allesammands!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0