SVAR TILL KAROLINA

2012-07-22 ☆ 20:29:31
 
Hej Patriziq! Har några frågor jag undrar om du kan svara på.
1.kommer niskaffa fler barn?
2. vad var värst med förlossningen?
3. vad är ditt bästa tips till oss gravida?
4. har du kvar alla vänner du hade innan du blev gravid?
5. vad är det bästa/sämsta med att vara mamma?
kram till dig :) ps: du har en jätte fin dotter.
 
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
Hejsan Karolina!
Självklart ska jag svara på dina frågor!
 
1. Vi ska ABSOLUT ha fler barn, men vi har inte riktigt bestämmt när än.
2. Värst med min förlossning var nog... Att dom tog Tindra ifrån mig när jag skulle köras iväg på operation när själva förlossningen var klar. De va tufft, jag ville ju mysa med min bebis!
3. Mitt bästa tips är att ta det lugnt. Vila mycket, njut av dagarna och ha inte massa "måsten"!
4. Oj vilken svår fråga.. Ja, alla vänner finns väll kvar antar jag, men inte på samma sätt som förr.
5. Det bästa med att vara mamma är allt. Jag älskar det. Jag stortrivs verkligen som mamma! Det sämsta? Än så länge kan jag inte komma på någonting neggativt.
 
 Hoppas du blev nöjd med svaren! :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0