utmattad!

2012-07-11 ☆ 21:12:37
Gumman ligger och sover, middagen/kvällsmaten är uppäten och lägenheten är städad. NU är det filmkväll som gäller! För en kort sekund sedan tänkte jag att, ja, jag kanske skulle ta 5 km på cykeln innan jag slänger mig i soffan? Men nej, jag ändrade mig ganska fort då jag råkade känna efter och faktiskt känner mig otroligt sliten.
 
Måste erkänna att jag sörjer lite över vädret med. Kollade nyheterna förut och under kommande dagar ska det regna, regna och åter regna.. Kul sommar va? Det jag grämer mig mest över är barnvagnspromenaderna. Jag verkligen älskar ju att vara ute och gå.. Men hur kul/skönt är det nät regnet vräker ner? :(
 
Nej, nu ska jag mysa ner mig i soffan.
Ha en fortsatt bra kväll! :)
 
Tindra & Skutten myser en gnutta!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0